Thursday 19 October 2017

Oanda Aksjeopsjoner


OANDA Corporation. OANDA bruker nyskapende datamaskin - og finansteknologi til å tilby Internett-baserte valutahandel og valutainformasjonstjenester til alle, fra enkeltpersoner til store selskaper, fra porteføljeforvaltere til finansinstitusjoner. OANDA er en markedsfører og en klarert kilde til valutadata. Det har tilgang til en av verdens største historiske, høyfrekvente, filtrerte valuta databaser. OANDA ble grunnlagt på troen på at teknologi og Internett vil globalisere markedet, og skape et hidtil uset behov for valutarelaterte produkter og tjenester. I dag er det globale forexmarkedet handler over 4 billioner dag 30 ganger større enn NASDAQ og NYSE kombinert, med nettbutikkhandel en raskt voksende del av det markedet. Oossa var den første i 1995 som tilbyr en av verdens største og mest nøyaktige databaser med valutakurser. bredt spekter av valutavekselsinformasjon gratis på nettet i dag, håndterer den mer enn en million que rangerer en dag I 1997 ble OANDA en Internett-basert applikasjonstjeneste leverandør ASP, og for tiden tjenestegjør over 75.000 ASP-klienter rundt om i verden. Med sin lansering av fxTrade i 2001 var OANDA et av de første selskapene som tilbyr helautomatisert online valutahandel OANDA fxTrade-systemet gir detaljhandlere og institusjonelle kunder en toppmoderne plattform som gir konkurransedyktig, sanntidsadgang til valutamarkedet. OANDA var medgrunnlagt av Dr Michael Stumm, professor i datateknikk ved University of Toronto og dr. Richard Olsen fra The Olsen Ltd et ledende økonometrisk forsknings - og utviklingsfirma Selskapet ble innlemmet i delstaten Delaware i 1996.Helpful Links. Related Content. Real-Time Etter Timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interaktive tabeller Standardinnstilling. Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk til Hvis du til enhver tid er interessert i å gå tilbake til standardsettet Hvis du har spørsmål eller problemer med å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Bekreft valget ditt. Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search Dette vil nå være standardmål side med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine. Vi har en tjeneste for å spørre. Vennligst deaktiver annonseblokkeren eller oppdatere innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at Vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss. Om OANDA OANDA er en etablert forex-markedsfører, hvis proprietære teknologi gir finansinstitusjoner konsekvent tilgang til den dype likviditeten de trenger for å handle effektivt og med tillit. FX Spot Liquidity Trade 72 store og eksotiske valutapar, inkludert NDF-kryss som kinesisk yuan, renminbi og indisk rupee. Gold Silver T rade 21 edelmetallkryss, inkludert XAU XAG Tailor-handelstørrelser av unsen for mer nøyaktig sikring og eksponering. Lær mer OANDA har endret landskapet i forexmarkedet. Les mer om OANDA. Våre teknologiløsninger gir mulighet for en rekke integrasjonsalternativer. Lær mer om integrasjon. Trafikkfunksjoner og profesjonelle tjenester. Ingen kommisjoner eller skjulte gebyrer. Ingen repetisjoner, ingen forhandlerbordsdager. Likviditet, konkurransedyktige priser. Dedikert kundeservice og teknisk support. Trading-funksjoner og profesjonelle tjenester. Ingen provisjoner eller skjulte gebyrer Access konsekvent stramme spredninger - uten ekstra gebyrer, ingen provisjoner og ingen mellommenn. Ingen re-reprising, ingen forhandlerbordsintervensjon OANDA arbeider for å eliminere skjult prosess i prissetting en gjennomføring En fullautomatisert handelsplattform sikrer at transaksjoner blir utført effektivt og avgjort umiddelbart. Gjør likviditet , konkurransedyktig priset OANDA bruker sin teknologi, stor detaljhandel og tilgang til toppbanker å tilby et alternativ e-kilden for forex likviditet. Fuldautomatisert, umiddelbar utførelse OANDA bruker sofistikert risikostyringsteknologi til nettklientposisjoner automatisk og anonymt. Det sikrer aggregatet for disse stillingene andre for sekund med partnerbanker. Eiendoms teknologi OANDAs høyverdige handelsmotor er bygget internt Det behandler hundretusenvis av transaksjoner daglig, og brukes av 3 10 av de ledende utenlandsk valutabankene. Web - og mobilplattformer 1-klikkshandel fra mobilenheten Gratis mobilapper støtter viktige handelsfunksjoner tick-by-tick sitater, ordrebegrensninger og oppdaterte kontosaldoer. Prime meglerstøtte OANDA støtter prime brokerages Deutsche Bank, Barclays, Citibank, UBS, Bank of America, Merrill Lynch og others. Dedicated kundeservice Vår institusjonelle kundeservice er bemannet døgnet rundt Inkludert helger. API og FIX-tilkobling OANDA støtter en rekke tilkoblingsprotokoller, inkludert FIX 4 2, 4 3 og 4 4 Last ned FIX-regler av engasjement. Beslutningsstøtteverktøy En rekke verktøy for online beslutningstøtte er tilgjengelig. For eksempel, ut åpne ordrer og stillinger grafer samlet levende markedsdata for å gi et nåværende øyeblikksbilde av markedsoppgjør. Real-time nyheter Få tilgang til finansiell finanskrise nyheter og markedsanalyse fra ledende nyhetsleverandører som Dow Jones, Thompson Reuters IFR og 4Cast News. Skreddersydde løsninger Skreddersydde løsninger for å jobbe med individuelle kundebehov. Historiske tick-by-tick-data Modelldata og testalgoritmiske handelsstrategier fra våre tick-by - tick data. My Oanda Trading Experience. I valgte å handle NZD CHF utenlandsk par i forrige uke fordi det viste mye løfte i henhold til automatisk kartleggingsfunksjonen i OANDA Jeg kjøpte et standardparti for CHF 0 7254 21. august og solgte det en uke senere for et NZD 1.496 67 fortjeneste Nå hvor hvor i all verden kan jeg få så mye beløp uten å utøve fysisk innsats Selv bankene kan gi meg så mye fortjeneste for min sparekonto i løpet av en uke. Oanda Corporation Valutaselskap Oanda er et kanadiskbasert valutaselskap som tilbyr valutakonvertering, nettbutikk for utenlandsk valuta, online utenlandsk valutaoverføring og forexinformasjon. Wikipedia CEO Edmond Eger III LinkedIn Google YouTube Website. OANDA Auto Charting. Jeg må takk OANDAs auto kartlegging for å gjøre dette mulig Jeg kunne ikke ha tjent mye fortjeneste hvis jeg ikke hadde konsultert kartene gjennom og gjennom Du ser, automatisk kartlegging kan være veldig bra hvis du vet hvordan du velger leverandøren. Ikke alle automatiske kart er opprettet like jeg valgte OANDA som megler fordi min forskning viste at den har den mest pålitelige og praktiske auto kartleggingsfunksjonen. Som en troende på forexdiagrammer, har jeg virkelig vondt i å velge den beste diagramleverandøren fordi mange av mine bransjer stole på forex diagrammer jeg er glad Jeg tok den riktige avgjørelsen ved å velge OANDAs automatisk kartingfunksjon. Jeg har abonnert på denne funksjonen siden jeg begynte å handle utenlandsk par. Før jeg trer I forex trading leste jeg mange elektroniske artikler om det slik at da jeg endelig overbeviste meg om å prøve forex trading, visste jeg allerede det grunnleggende jeg lagde på forex diagrammer kunnskap fordi jeg var så overbevist om at jeg virkelig trengte forexverktøy å være en vellykket forex-aktør Således, da jeg søkte etter en forex-megler, forsikret jeg meg om at den ga også de beste auto-diagrammene. Nå, se hva jeg fikk fra å ta en slik beslutning. Jeg tjente NZD 1,4996 67 på bare en uke. Jeg er virkelig veldig fornøyd med OANDAs auto charts. OANDA er en pålitelig Broker. Post navigasjon.

No comments:

Post a Comment